Pędzel do pudru od Ecotools

Dziś pora na mój ostatni pędzel do twarzy z Ecotools.


 Opisywałam wcześniej:
  • Pędzel do różu/rozświetlacza <klik>
  • Pędzel do podkładu/różu <klik>
  • Pędzel do brązera <klik>
Pędzel jest średniej wielkości, ma delikatne włosie  - w sumie po 3 latach używania stwierdziłam, że trochę chyba „się zepsuło,” bo nie jest  już tak przyjemne, jak kiedyś. Jednak nie ma co tego porównywać z grubaskiem. Na twarzy daje bardzo delikatne muśnięcie pudrem. 


Włosie nie jest zbite, przez to średnio nadaje się do rozcierania granic między różem/brązerem. Nie kojarzę by wypadł jakikolwiek włosek. Cena to 29,90 w Rossmannie.



Czy polecam? I tak, i nie – kiedyś byłam zakochana w pędzlach z Ecotools – łatwo dostępne, cena w porządku, miłe dla twarzy, ale odkąd poznałam pędzle Hakuro z Ecotools poszło w odstawkę i traktuję je jako awaryjne.


Cześć! Mam na imię Ewa. Mój blog to miejsce, gdzie pokazuję kosmetyki, głównie te do pielęgnacji. Moja skóra długo zmagała się z trądzikiem, obecnie mam 32 lata i nadal jest ona problematyczna. Nie szaleję z makijażem, kocham beże i brązy. Czasem przełamię to czerwienią, ale bez przesadyzmu;) Uwielbiam pięknie pachnące wnętrza i kawę z mlekiem. Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej!

26 komentarzy:

  1. Mam go, czasami nakładam nim puder jak nie mam innego pędzla pod ręką :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja go używam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie polubilam sie z nim,poszedl w swiat ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam go i jest bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten pedzelek i w miare go lubie, moze jak kupie inny to zmienie zdanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie widziałam w nim wad póki nie kupiłam innych;)

      Usuń
  6. zdradziłaś Eco z Hakuro? :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja do pudru używam pędzla z elfa i jestem zadowolona, ale jeśli chodzi o podkład, używam obecnie hakuro50s i zakochuje się w nim na nowo po niezbyt przyjemnym początku :)
    Pozdrawiam! : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie dobija mycie pedzla do podkladu, mam Hakuro H52 i wole gabke do podkladu:))

      Usuń
  8. Mnie te pędzle bardzo rozczarowały. Mam też ten egzemplarz i szybko zrobił się szorstki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja szorstkość zauważyłam jakieś 2-3 miesiące temu, a jest kilka lat używany. Do różu i flat top jest póki co okay.

      Usuń
  9. Ja mam tylko jeden pędzel EcoTools, do nakładania cieni.
    Uwielbiam go.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pędzle Hakuro dobra rzecz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam ani jednego pędzelka tej marki, ale moja siostra ma i bardzo sobie chwali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje Sis tez maja i tez sa zadowolone...ale nie maja Hakuro;)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. I taki jest:) przez 3 lata nic sie z nim nie stalo:))

      Usuń

Dziękuję za komentarz! Odpowiadam na każdy i bardzo sobie cenię kontakt z moimi Czytelnikami. Komentować mogą tylko zalogowane osoby.

Nie jest to jednak miejsce na wklejanie linków, wiem jak trafić na stronę autora komentarza. Wszystkie wiadomości z linkami usuwam i nie odwiedzam takich blogów. Jeżeli chcesz, abym odwiedziła Twoją stronę napisz mi maila lub wiadomość na Instagramie.