Dwa w jednym?


Pędzle z Ecotools uwielbiam – mają atrakcyjną cenę, są dobrej jakości, przyjemne w dotyku, nie niszczą się pomimo upływu czasu, są łatwo dostępne (Rossmann i Hebe)  oraz są w dobrej cenie.

Odkryłam je dzięki sisi, a ona z jutubowych filmików.



Ostatnio opisywałam mulitaskowca <klik>. Teraz przyszła kolej na pędzel do różu.

Teoretycznie jest idealny właśnie do nakładania tego typu kosemtyku, ale jakoś nie sprawdza się on u mnie w tej roli.

Nie rozprowadza on źle kosmetyku, nie robił plam,  ale potrzebowałam sporo się nim namachać, aby coś było widać, niezależnie od różu.  Przerzuciłam się na wspomniany wcześniej pędzel <klik> . Odstawiłam tego i bardzo długo przeleżał w koszyczku z rzeczami „na lepsze czasy”. I sobie leżał i się kurzył dobre 4 miesiące.



Jednak nadeszło lato i sięgnęłam po swój ulubiony złoty rozświetlacz w kamieniu i zaczęłam go nakładać właśnie tym pędzele. W tej roli spisał się znakomicie. Idealnie wpasowuje się nad moje policzki, zostawia idealną ilość kosmetyku.

Cena to ok.25 zł bez żadnej pro.

Osobiście bardzo polecam ten pędzel właśnie do rozświetlacza, u mnie sprawdził się o niebo lepiej od tych w kształcie języczka.

Jaką macie ulubioną „pędzlową” firmę?



Cześć! Mam na imię Ewa. Mój blog to miejsce, gdzie pokazuję kosmetyki, głównie te do pielęgnacji. Moja skóra długo zmagała się z trądzikiem, obecnie mam 32 lata i nadal jest ona problematyczna. Nie szaleję z makijażem, kocham beże i brązy. Czasem przełamię to czerwienią, ale bez przesadyzmu;) Uwielbiam pięknie pachnące wnętrza i kawę z mlekiem. Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej!

16 komentarzy:

  1. Ja mam podbny z Maestro i jest genialny do bronzera ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do brązera nie próbowałam, jutro sporóbuję:)

      Usuń
  2. a mam limitki kabuki i pedzel do pudru który bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja aktualnie muszę się zaopatrzyć w duży pędzel do pudru :) Trzeba coś poszukać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aktualnie poszukuję pędzla do podkładu :)Gdy będę szukać do rozświetlacza wezmę pod uwagę Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład nakładam palacmi - najszybciej dla mnie i njawygodniej:)

      Usuń
  5. Nie mam ulubionej firmy. Za to bardzo lubię pędzle do twarzy z Real Techniques, a do oczu Zoeva. Eco tools też miałam, i de do makijażu twarzy i te do oczu, ale za bardzo mnie drapały, więc szybko się z nimi pożegnałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pożeganałm się z tymi do oczu. RT kuszą mnie, ale zanim się o nich dowiedziałam, to byłam zaopatrzona w Eco...jeszcze nie dojrzałam do ich wymiany;)

      Usuń
  6. Jak pędzle to tylko Ecotools! ;) wiesz co dobre! Mam ten sam pędzel i również używam go do rozświetlacza! Jest najlepszy. Teraz chodzę wokół pędzla do bronzera!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam do bronzera...z ecotools;) ale mam mieszane uczucia do niego;)

      Usuń
  7. lubię taki kształt pędzlaków.. do różu byłby mi chyba jednak ciut za duży ;) do rozświetlacza wydaje się być lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię to złotko z cyrkowej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idealne na lato! I bardzo długo się utrzymuje u mnie:)

      Usuń

Dziękuję za komentarz! Odpowiadam na każdy i bardzo sobie cenię kontakt z moimi Czytelnikami. Komentować mogą tylko zalogowane osoby.

Nie jest to jednak miejsce na wklejanie linków, wiem jak trafić na stronę autora komentarza. Wszystkie wiadomości z linkami usuwam i nie odwiedzam takich blogów. Jeżeli chcesz, abym odwiedziła Twoją stronę napisz mi maila lub wiadomość na Instagramie.