Mulitaskowy pędzęl na piątkę

Pewnego dnia obudziłam się z myślą, że potrzebuję pędzla do podkładu;) Nie takiego w kształcie języczka, bo taki miałam i robił mi „smugi”, a typu flat top. Nie miałam chęci na szukanie po internetach, allegroszach i innych niestacjonarnych przybytkach, chciałam mieć już-natychmiast,  więc poszłam do Rossa i kupiłam:




Nie jest to typowy flat top, ale pędzel jest genialny! Jakość – oczywiście jak wszystkie pędzle z Ecotools świetna. Mam go od pół roku, jak nie więcej, używam go codziennie, myję 1-2 w tygodniu i nic się nie dzieje. Cena to ok. 30zł i tylko raz widziałam go w promocji, ale i tak jest wart swojej ceny!

Do czego go wykorzystuję?

  • Oczywiście zaczęłam zgodnie ze moim przeznaczeniem – czyli do podkładu. Tu się sprawdziła naprawdę bardzo dobrze, podkład ładnie wygląda na twarzy, nałożony w taki sposób zauważyłam, że trzyma się o wiele dłużej. Nie robi smug, ładnie się wtapia, nawet lekki podkład można nałożyć go tak by zwiększyć jego krycie.

Jednak nie zawsze mam rano czas, aby pobawić się z makijażem, a wiadomo, że umyć pędzelek należy najlepiej od razu po takim zastosowaniu, to zaczęłam kombinować do czego go używać.
  • I tak świetnie  nadaje się on do nakładania różu i bronzera. Wszystko wygląda naturalnie i nie da rady zrobić sobie plam!
  • Na upartego można go stosować do pudru, ale nie polecam - tworzy się taka widoczna brzydka warstwa makijażu. 


Na opakowaniu pędzla znajdziemy informacje, że jego funkcja to "wykończenie makijażu" - nie wiem co autor miał na myśli, ale pędzel jest naprawdę świetny! 

Macie go?
Cześć! Mam na imię Ewa. Mój blog to miejsce, gdzie pokazuję kosmetyki, głównie te do pielęgnacji. Moja skóra długo zmagała się z trądzikiem, obecnie mam 32 lata i nadal jest ona problematyczna. Nie szaleję z makijażem, kocham beże i brązy. Czasem przełamię to czerwienią, ale bez przesadyzmu;) Uwielbiam pięknie pachnące wnętrza i kawę z mlekiem. Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej!

11 komentarzy:

  1. Muszę go poszukać w Rossmannie :) Przydałby mi się do nakładania różu i bronzera :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tego typu pędzle, bo spisują się świetnie nie tylko do podkładu:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to! Jak jechałam na wakacje, to był to jedyny mój pędzel do twarzy:)

      Usuń
  3. ja kupilam jakies 4msc temu wlasnie na promocji,za 2dyszki :) ale dla mamy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po jakimś czasie widziałam go raz jedyny w promocji, ale za 3 dyszki i tak jest wart zakupu:)

      Usuń
  4. Nie miałam tego pędzla, ale może się skuszę, bo szukam właśnie jakiegoś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo go polecam, dobra jakoś, wiele zdań można nim ogarnąć i niska cena:)

      Usuń
  5. Szukam jakiegoś pędzla do podkładu mineralnego i już sama nie wiem co brać. No ale trzeba się w końcu na coś zdecydować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam żadnego podkładu mineralnego i nie mogę powiedzieć jak do tego zadania się ten pędzel się sprawuje:(

      Usuń

Dziękuję za komentarz! Odpowiadam na każdy i bardzo sobie cenię kontakt z moimi Czytelnikami. Komentować mogą tylko zalogowane osoby.

Nie jest to jednak miejsce na wklejanie linków, wiem jak trafić na stronę autora komentarza. Wszystkie wiadomości z linkami usuwam i nie odwiedzam takich blogów. Jeżeli chcesz, abym odwiedziła Twoją stronę napisz mi maila lub wiadomość na Instagramie.