Rozdanie! Wygraj dwa lakiery Essie - Sand Tropez i Watermelon [21.02-07.03.15]

Wiecie, że kocham lakiery Essie. Ostatnio pokazywałam A list, a wczoraj wzbogaciłam się o nową butelkę Sand Tropez, wrzuciłam nową czerwień Aperitif. Obecnie trwa promocja w Hebe, przy zakupie jedengo lakieru drugi otrzymujecie za 1 grosz, razem płacicie 32 złote. Planowałam jakieś rozdanie z moimi ukochanymi lakierami i robiąc zakupy wrzuciłam dla dodatkowe lakiery dla Was!

Stwierdzam, że Sand Tropez i Watermelon to idealne kolory na zbliżającą się wiosnę. Sand Tropez to piękny nudziak, Arbuzek to mega kobiecy mocny, intensywny róż. Oba mam i kocham.




Aby wziąć udział w rozdaniu należy być moim publicznym obserwatorem. Reszta rzeczy jest dodatkowa, za każdą otrzymujecie 2 dodatkowe losy.
Moje namiary na:
Rozdanie trwa od 21.02 do 07.03.2015.  Wyniki postaram się ogłosić w Dzień Kobiet, ale zobaczymy jak wyjdzie. Wyniki ogłoszę w osobnym poście, najdalej w przeciagu tygodnia od zakończenia rozdania. Wysyłka tylko na teren Polski, listem poleconym.

Formularz zgłoszeniowy:

Cześć! Mam na imię Ewa. Mój blog to miejsce, gdzie pokazuję kosmetyki, głównie te do pielęgnacji. Moja skóra długo zmagała się z trądzikiem, obecnie mam 32 lata i nadal jest ona problematyczna. Nie szaleję z makijażem, kocham beże i brązy. Czasem przełamię to czerwienią, ale bez przesadyzmu;) Uwielbiam pięknie pachnące wnętrza i kawę z mlekiem. Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej!

40 komentarzy:

  1. pieknę są, mam je dlatego nie biore udziału:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa, wybrałaś wspaniałe odcienie lakierów Essie :) Bardzo mi się spodobały dlatego też wypełniłam formularz zgłoszeniowy. Mam nadzieje, że mi się uda zgarnąć te cudeńka. Pozdrawiam serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie, że Ci się spodobały!:) Moje ulubione kolory, wraz z wiosną będą królowały na mych pazurkach!
      Powodzenia!:)

      Usuń
  3. hihi Sand Tropez właśnie mam na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wzięłam udział - Kobietko, najlepsze odcienie wybrałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  5. tak na mnie cudownie działają te barwy, że zgłosiłam się :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolorki. wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten arbuz jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny jest ten nudziak! zgłoszenie wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pomimo niemałej kolekcji Essiaków, akurat tych kolorków nie mam, więc z przyjemnością spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Próbuję i ja, ponieważ zakochana jestem w tej czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szanse malutkie , ale jak mogłabym przejsc obojętnie obok tak pięknych kolorów - moja dwa ulubione / nudziak do pracy czerwien zaraz po :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arbuzek to piękny, mocny, intensywny róż, na wiosnę idealny! Nudziak zawsze dobrze wygląda:)

      Usuń
  12. Spróbuję szczęścia :) Przyda mi się taka dawka energii na paznokciach, a piaskowiec chodzi za mną już od dłuższego czasu. Raz za mną chodzi i skrobie mi marchewki, a raz mija beznamiętnie. Może jak już się zaprzyjaźnimy malowniczo, poczujemy miętę :) (mint candy apple też chętnie kiedyś spróbuje...)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miętom mówie nie! Nie lubię tego koloru u siebie, u innych jakoś mnie nie zachwyca, ale ja po prostu nie lubię pasteli.

      Usuń
    2. Z tą mietą to ciekawa sprawa - mam w swoim lakierowym pudełeczku lakier Golden Rose z serii Color Expert nr 50 (taka całkiem sypmatyczna mięta) i pomalowałam z ciekawości po dłuższej przerwie. No i co? I patrzeć na swoje pazury nie mogłam.

      Usuń
  13. Zgłoszenie poszło :)Witam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolor arbuzowy, ahh śliczny !

    OdpowiedzUsuń
  15. Sand Tropez - prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te kolorki są cudowne, oczywiście biorę udział i mam cichą nadzieję, że uda mi się je zdobyć ;)
    Pozdrawiam cieplutko! www.vaguue.blogspot.com
    instagram @vaguue

    OdpowiedzUsuń
  17. Te kolorki są cudowne, oczywiście biorę udział i mam cichą nadzieję, że uda mi się je zdobyć ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  18. marzenie *-*
    biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne kolory ,wzięłam udział .

    OdpowiedzUsuń
  20. No i powiedz mi jak tu się nie zapisać skoro nagroda piękna, a Ty kusisz, oj kusisz:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Biorę udział. są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wzięłam udział :) Wspaniałe kolorki, uwielbiam je po prostu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Odpowiadam na każdy i bardzo sobie cenię kontakt z moimi Czytelnikami. Komentować mogą tylko zalogowane osoby.

Nie jest to jednak miejsce na wklejanie linków, wiem jak trafić na stronę autora komentarza. Wszystkie wiadomości z linkami usuwam i nie odwiedzam takich blogów. Jeżeli chcesz, abym odwiedziła Twoją stronę napisz mi maila lub wiadomość na Instagramie.