Rozdanie! Wygraj kominek i woski Yankee Candle! 12.11-03.12.2014

Zanim przejdę do zasad rozdania, to będzie historia! Z drametem w tle!

Otóż, wiecie, że uwielbiam woski. Moim numerem jeden jest żurawina i mandarynka, Spiced Orange jest również idealny na porę zimną. Mój Mężczyzna jedna upodobał sobie Beach Wood. Ja fanką nie jestem, więc jak byłam sama, to sobie wosk wymieniałam (nauczyłam się podważać nożem!). Któregoś sobotniego  poranka schodzę do salonu, coś mi pachnie. I tak pachnie Spiced Orange i widzę zawiedzioną minę Faceta, że miał  być jego zapach, a to jakieś dziwne i dlaczego usunęłam jego wosk! W obliczu takiej zapachowej tragedii postanowiłam kupić drugi kominek na swoje zapachy, a w pierwszym trwale będzie Beach Wood.


Jak postanowiłam, tak zrobiłam. A jak już byłam i były te same urocze kominki, to uznałam, że jeden będzie dla Was! Dodatkowo dwa woski – Satin Vanilla oraz Home Sweet Home. Vanila jest ciepła, zmysłowa, elegancka. Home Sweet Home to zapach korzenny, cynamonowy, pierniczkowy.

Zasady rozdania są proste:
1.  Należy być obserwatorem mojego blogaska.
2.  Jeżeli lubisz mnie na Insta, to otrzymujesz 3 dodatkowe losy.
3. Jeżeli umieścisz notkę/baner o rozdaniu i masz mnie w blogrollu, to za każdą z tych rzeczy otrzymujesz po dodatkowe 3 losy.
4*. Jeżeli udostępnisz zdjęcie z rozdaniem na swoim Instagramie, Twoje zgromagodzne wyżej punkty podwoję. Pamiętaj, że musisz mnie oznaczyć na swoim zdjęciu.

Regulamin:
1. Organizatorem konkursu  jestem ja, właścicielka bloga w-odcieniach-nude.blogspot.com. Nagrody również ufundowałam ja.
2. Konkurs trwa od 12.11.2014 do 03.12.2014 włącznie.
3. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest obserwowanie bloga w-odcieniach-nude.blogspot.com
4. Spośród wszystkich poprawnych zgłoszeń w ciągu 3 dni od zakończenia konkursu wylosowana zostanie osoba, które otrzyma nagrodę
5. Zwycięzcę ogłoszę na blogu w przeciągu 7 dni od zakończenia konkursu. Będę czekać na przesłanie adresu do wysyłki przez okres 5 dni. Nagrodę wyślę listem poleconym. Tylko na teren Polski.
6. W konkursie mogą brać udział wyłącznie osoby pełnoletnie. Osoby poniżej 18 roku życia muszą uzyskać zgodę rodziców na wzięcie udziału w konkursie.
7. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

*opcja dodana 19.11.2014 - jeżeli zgłosiłaś się przed i dodałaś - nie martw się, sprawdzę to dokładnie i podwoje Twoje punkty.


Cześć! Mam na imię Ewa. Mój blog to miejsce, gdzie pokazuję kosmetyki, głównie te do pielęgnacji. Moja skóra długo zmagała się z trądzikiem, obecnie mam 32 lata i nadal jest ona problematyczna. Nie szaleję z makijażem, kocham beże i brązy. Czasem przełamię to czerwienią, ale bez przesadyzmu;) Uwielbiam pięknie pachnące wnętrza i kawę z mlekiem. Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej!

56 komentarzy:

  1. A ja właśnie jeszcze nie dorobiłam się takiego prawdziwego, dużego kominka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O piękny ten kominek, jeszcze takiego nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nigdzie nie widziałam podobnego, ja jestem w nim absolutnie zakochana.

      Usuń
  3. Cudowny, przepiękny, sweterkowy kominek! Zawsze mi się taki marzył, ale nigdy nie miałam pieniążków, żeby go kupić... Po cichu mam więc nadzieję na mikołajkowy prezent i szybciutko się zapisuję! Cudo! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba:)
      A nuż się do Ciebie szczęście uśmiechnie:D

      Usuń
  4. Cudowna nagroda:) Taki kominek mi się zawsze marzył, więc ustawiam się w kolejce:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem zapachu Home Sweet Home :) Pewnie byłby idealny na jesienne wieczory! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie go palę - jest pierniczkowy, ciepły, cynamonowy, aż mam ochotę na kawałek ciasta:D

      Usuń
  6. Jak nauczyłaś się wosk podważać nożem? :D Ja swój kominek muszę wkładać do zamrażalnika. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak w sumie...kilka razy podważałam i za 5-6 razem się udaje;)

      Usuń
    2. Ja także odkryłam te opcje :)
      Myślałam, że to będzie trudne jednak mi wyskakuje tak samo jak po zamrożeniu :)

      Usuń
  7. przesliczny ... ja nie mam żadnego :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzy mi się taki kominek. Już tak długo się zbieram do zakupu :c

    OdpowiedzUsuń
  9. To chyba jeden z bardziej rozpoznawalnym kominków, przepiękny :) A i wybór wosków zwrócił moją uwagę - home sweet home miałam kilka razy i za każdym razem był przepięknym uzupełnieniem wieczornych herbatek przy książce :)
    Powodzenia dziewczyny!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podoba Ci się kominek:) oj tak, Home idelanie pasuje na wieczor, do książki i herbaty:))

      Usuń
  10. ooo ja mam takie wazony sweterkowe!!! pasowałby do nich idealnie! wygląda cudnie :)
    ja zalewam woski w kominku gorącą woda i wtedy podważam nożem :)

    Kocham Beach Wood :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tego zapachy nie czuję miłości;))
      Widziałam Twoje sweterkowe wazoy, idealnie pasują do kominka! A wtedy wosk nie puszcza trochę? Gorąca woda go nie rozpuszcza?

      Usuń
    2. oj jetsem zamulona coś i sorka, że dopiero teraz odpisuje ;)
      troszkę się rozpuszcza ale baaardzo minimlanie :)

      Usuń
  11. Home sweet home pachnie pięknie ;)
    Trzymam kciuki za biorących udział w konkursie. Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Może los się do mnie uśmiechnie :) kominek jest na mojej jesiennej wishliście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, wezmę chętnie udział :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Również chętnie biorę udział. Aż wstyd się przyznać, ale jeszcze nie miałam okazji rozkoszować się zapachem tych wosków...

    OdpowiedzUsuń
  15. Kominek piękny! :) I wosków także jestem ciekawa :D
    Zgłoszenie poszło więc :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kominek także z chęcią biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłoszenie wysłane ! Cudowny kominek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Woski już do mnie wołają: "Chodź...chodź... weź nas...." :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. wysłane :D oby sie udało <3

    OdpowiedzUsuń
  20. wysłane, świetna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kominek śliczny, a z YC nigdy nic nie miałam, wiec mam nadzieje, ze moje zgłoszenie doleci i wygra. ;)
    Pozdrawiam i życzę wszystkim powodzenia. :**

    OdpowiedzUsuń
  22. o ja! moje marzenie to zaopatrzyć się w te woski! kurcze, biorę się do działania! ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  23. wzięłam udział, powodzenia wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowny kominek! bardzo bardzo chciałabym taki mieć, żeby w nowym mieszkanku zaczęło pachnieć świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny kominek :3
    Mój jest taki tyci, że ledwie 1/4 tarty wchodzi..

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny! chodzi za mną kupno dawno dawno... Mam taką dużąąą nadzieję :>

    OdpowiedzUsuń
  27. cudny kominek :) Biorę udział i powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja to mam tempo !! ale chociaż w ostatni dzień się dodałam ;) Jak żyję nic nie wygrałam ale życzę sobie i innym powodzenia :) Kominek prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kominiek świeny, właśnie urządzam moją nową komodę z Ikei więc chętnie bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Odpowiadam na każdy i bardzo sobie cenię kontakt z moimi Czytelnikami. Komentować mogą tylko zalogowane osoby.

Nie jest to jednak miejsce na wklejanie linków, wiem jak trafić na stronę autora komentarza. Wszystkie wiadomości z linkami usuwam i nie odwiedzam takich blogów. Jeżeli chcesz, abym odwiedziła Twoją stronę napisz mi maila lub wiadomość na Instagramie.