Pazurkowo – Essie Very Cranberry

Mój pierwszy Essiak. Uwielbiam go, w sumie od niego zaczęły podobać mi się ciemniejsze, ba kolorowe lakiery na moich paznokciach.


Jest to wersja mini lakieru – wystarcza na ok. 15 użyć (zawsze maluję 2 warstwy) i baaardzo mi smutno, że chyba mi się już skończył, nie wygrzebię z niego jeszcze jednego malowania. Jest trwały – na moich pazurkach utrzymuje się do 5 dni, co jest wynikiem niebywałym. Mowa o trwałości z użyciem Essie good to go, czy Seche Vite. Rosyjska ruletka trzymała mi max 3-4. 


Ma chudy pędzelek, ale daje radę. W sumie dla mnie już bez znaczenia czy jest chudy, czy gruby:D


I kolor, bo kolor ma urzekający! Niby to róż, niby czerwień, niby malina, ale to po prostu czysta, dojrzała żurawina. Cudo. Uwielbiam go, idealnie pasuje do mojej karnacji (chyba trochę pieprzę farmazony, ale kolor jest prze boski!).


Planuję zakupić ten lakier ponownie – tym razem w większej butelce,  nie ma go w regularnej sprzedaży, ale w sklepach internetowych nadal możliwy do spotkania.

Jak podoba się Wam żurawinka na pazurkach?


Cześć! Mam na imię Ewa. Mój blog to miejsce, gdzie pokazuję kosmetyki, głównie te do pielęgnacji. Moja skóra długo zmagała się z trądzikiem, obecnie mam 32 lata i nadal jest ona problematyczna. Nie szaleję z makijażem, kocham beże i brązy. Czasem przełamię to czerwienią, ale bez przesadyzmu;) Uwielbiam pięknie pachnące wnętrza i kawę z mlekiem. Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej!

20 komentarzy:

  1. Ładny kolorek, szczególnie na te chłodniejsze pory roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasyka!
    Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna czerwień! kocham czerwone pazury :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czerwone pazurki to kobieta na 100%;) i pasują do wszystkiego:D tu jest ewidentnie jakaś domieszka różu, ale i tak kocham ten kolor:D

      Usuń
  4. Takie klasyczne kolory są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny kolor, uwielbiam takie odcienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Ale ja uwielbiam wszytko co podchodzi pod czerwony:P

      Usuń
  6. Bardzo ładny:) Lubię takie odcienie czerwieni. I w zasadzie tylko takie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się taki purpurowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Odpowiadam na każdy i bardzo sobie cenię kontakt z moimi Czytelnikami. Komentować mogą tylko zalogowane osoby.

Nie jest to jednak miejsce na wklejanie linków, wiem jak trafić na stronę autora komentarza. Wszystkie wiadomości z linkami usuwam i nie odwiedzam takich blogów. Jeżeli chcesz, abym odwiedziła Twoją stronę napisz mi maila lub wiadomość na Instagramie.