Ulubiony micel, Be Beauty

Mój ukochany micel z Biedronki! Tego typu produktów używam do zmywania makijażu z twarzy, ale nie używam do zmywania oczu – moim przypadku to wszystko trwa za długo, wg mnie micele nie sprawdzają się do oczu, do usuwania makijażu oka wolę dwufazówki.




Co do technicznych spraw micela be bauty:
  • Opakowanie: butelka, jak butelka;) ale wielki plus za opakowanie z dziubkiem – uwielbiam!
  • Cena: śmieszne 4,39 za 200 ml specyfiku
  • Wydajność: taka buteleczka wystarcza mi na ok. miesiąc. Używam do rano do przemycia twarzy oraz wieczorem do usunięcia makijażu (podkład, korektor, rozświetlacz, po moim różu nic nie zostaje wieczorem:/)
  • Zapach: delikatny, niedrażniący
Produkt naprawdę nieźle radzi sobie z usuwaniem mojego makijażu twarzy – podkładu z Bourjois, korektora z Maybelline, rozświetla cza z Essence. Potrzebuję ok. 2-3 wacików by pozbyć się małej warstwy makijażu, co przekłada się na jego trochę niską wydajność, ale wybaczam mu to. Specyfik zostawia lekką warstwę na skórze, ale nie jest to nic nieprzyjemnego, potem od razu krem ląduje na mojej twarz. Nie zapchał mnie, ani nie uczulił, ale ja nie jestem specjalnym wrażliwcem.  

Skład: Aqua, Poloxamer 184, Disodium Cocoamphodiacetate, Propylene Glycol, Polysorbate 20, Panthenol, Peat Extract, Malva Sativestris Flower Extract, Sodium Chloride, Disodium EDTA, Sodium Citrate, Citric Acid, Parfum, Methylparaben, Propylparaben, Methylisothiazolinone

Dla mnie to zdecydowanie numer jeden. Jest godny Waszej kosmetycznej uwagi!


Cześć! Mam na imię Ewa. Mój blog to miejsce, gdzie pokazuję kosmetyki, głównie te do pielęgnacji. Moja skóra długo zmagała się z trądzikiem, obecnie mam 32 lata i nadal jest ona problematyczna. Nie szaleję z makijażem, kocham beże i brązy. Czasem przełamię to czerwienią, ale bez przesadyzmu;) Uwielbiam pięknie pachnące wnętrza i kawę z mlekiem. Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej!

9 komentarzy:

  1. Mój ulubiony!:) Dobrze, że mam ich taaaaaaki zapas;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest świetny i na wszelki wypadek i tak zrobiłam zapas ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak będę kupować biedronkowe waciki, to zakupię jeszcze 2 butelki;)

      Usuń
  3. Też go uwielbiam:), tani, nie podrażnia :), niestety został mi tylko jeden w zapasie :(, ale dobrze, że są jeszcze w sklepach :). Mam nadzieję, że jednak go nie wycofają :)


    .

    OdpowiedzUsuń
  4. również to jest mój ulubiony micek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię tego micela :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Odpowiadam na każdy i bardzo sobie cenię kontakt z moimi Czytelnikami. Komentować mogą tylko zalogowane osoby.

Nie jest to jednak miejsce na wklejanie linków, wiem jak trafić na stronę autora komentarza. Wszystkie wiadomości z linkami usuwam i nie odwiedzam takich blogów. Jeżeli chcesz, abym odwiedziła Twoją stronę napisz mi maila lub wiadomość na Instagramie.