Mleczak

Kiedyś uwielbiałam mleczne kolory, nic tak subtelnie i nienachalnie nie wygląda na paznokciach, jak właśnie mleczy kolor. Ostatnim czasem przerzuciłam się na czerwienie, ale mleczny nadal jest wysoko na liście.


Prezentowany na zdjęciu osobnik to Sally Hansen Complete Salon Manicure w kolorze Mousseline. Pochodzi z jakieś starej kolekcji. Ładny mlecz, z mikroskopijną ilością różu, całkowicie bez drobinek. W przypadku takich lakierów trzeba uważać podczas malowania, bo lubią smużyć. Ten egzemplarz jest średni w obsłudze, jak ktoś wprawiony to bez problemu go okiełzna. Ja wyszłam z wprawy, pierwsze malowanie po dłuższej przerwie to była masakra, teraz poszło mi lepiej.


Pędzelek jest bardzo przyjemy w obsłudze - szeroki, dobrze przycięty, zakrętka dobrze leży w dłoni.


Trwałość lakieru to 3-4 dni przy dwóch warstwach, bazie z Eveline 8w1, na Essie good to go, starte końcówki pojawiają się na drugi dzień, ale nie widać ich z daleka, trzeba podłożyć dłoń przed nos, by to zobaczyć.

Lakier de facto niczym nie zachwyca, mleczy jakich dużo na rynku. Na pewno nie jest wart ceny jaką liczą sobie w Rossie czy w Super-Pharmie, czyli ok. 30 zł. Ja go kupiłam za 7 zł na allegro i to jest cena godna tego lakieru.

Na jaki kolor macie obecnie „szał”?
Cześć! Mam na imię Ewa. Mój blog to miejsce, gdzie pokazuję kosmetyki, głównie te do pielęgnacji. Moja skóra długo zmagała się z trądzikiem, obecnie mam 32 lata i nadal jest ona problematyczna. Nie szaleję z makijażem, kocham beże i brązy. Czasem przełamię to czerwienią, ale bez przesadyzmu;) Uwielbiam pięknie pachnące wnętrza i kawę z mlekiem. Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej!

16 komentarzy:

  1. slabo kryje ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ostatnio wzięły górę róże, nudziaki i brokaty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy w życiu nie nosiłam brokatowych lakierów na pazkonciach!;)

      Usuń
  3. dla mnie troszkę za jasny.. jestem fanką konkretnych kolorów na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na taki kolor malowałam namiętnie przez jakieś 2 lata;) teraz jestem fanką czerwieni:D

      Usuń
  4. Też lubię takie delikatne odcienie, ale jednak... nie maluję nimi często. Ten ma ładny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za takimi lekko kryjącymi lakierami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. jak będzie sisi u mnie, to może spróbuję, choć nie widzę siebie w takich paznokciach;)

      Usuń
  7. Zdecydowanie słabo z kryciem, ale mleczaki często mają taki urok ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Odpowiadam na każdy i bardzo sobie cenię kontakt z moimi Czytelnikami. Komentować mogą tylko zalogowane osoby.

Nie jest to jednak miejsce na wklejanie linków, wiem jak trafić na stronę autora komentarza. Wszystkie wiadomości z linkami usuwam i nie odwiedzam takich blogów. Jeżeli chcesz, abym odwiedziła Twoją stronę napisz mi maila lub wiadomość na Instagramie.