Najlepsza z dotychczasowych baz do cieni

Bazy z Hean używałam od kwietnia tamtego roku – połowę dałam młodszej sisi, sama używałam codziennie, ostatnio mi się skończyła. Jej wydajność jest doskonała, a cena bardzo niska ok. 10zł. Kupowałam ją w małej drogerii przy Wyspiańskiego w Poznaniu – na stronie producenta można znaleźć listę sklepów, gdzie można kupić ich kosmetyki. Nie jest tak źle z jej dostępnością.


Baza jest przyjemnie kremowa, bezdrobinkowa, lekko różowa, lecz na powiekach transparentna. Moje opakowanie ostatnio pękło, bazy miałam dosłownie na 2 użycie, ale czekałam na-nie-wiedomo-co przez jakiś miesiąc i mi taka ilość wyschła, stąd brak porównania jak cienie wyglądają na bazie i bez.  Moim zdaniem nieszczególnie podbija kolor cieni, ale jakaś tam różnica jest.


Bardzo ładnie trzyma cienie, choć na początku jej używania zdarzały się jej gorsze dni. Cienie potrafiły mi znikać i zatrzymywać się w załamaniu już po 2 godzinach! Nie rozszyfrowałam od czego to zależy. Pomijając jej „trudne dni”, które nie były często, to cienie na bazie wytrzymują na moich tłustych powiekach do 8-9 godzin, a nawet dłużej.  

Czy polecam? Zdecydowanie tak. Choć szkoda, że ma tak brzydkie plastikowe opakowanie;) 

Obecnie mam bazę z Efla (jeszcze nie poleciała do sisi)  - ale jest tak beznadziejna, opisywałam ją ostatnio, że kupiłam inną, z Ingrid, ale ta też nie jest tak dobra jak opisywana – dam jej jeszcze szanse, jak nie to wrócę do bohatera dzisiejszej notki, a tamta poleci w świat…

Macie ulubione bazy? Miałyście tą z Hean?

Cześć! Mam na imię Ewa. Mój blog to miejsce, gdzie pokazuję kosmetyki, głównie te do pielęgnacji. Moja skóra długo zmagała się z trądzikiem, obecnie mam 32 lata i nadal jest ona problematyczna. Nie szaleję z makijażem, kocham beże i brązy. Czasem przełamię to czerwienią, ale bez przesadyzmu;) Uwielbiam pięknie pachnące wnętrza i kawę z mlekiem. Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej!

4 komentarze:

  1. nie znam tej bazy, zresztą bazy stosuję głównie do podbicia koloru, bo na szczęscie nie mam wielkich problemów z uciekającymi czy rolującymi się cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na moich tłustych powiekach mało co się trzyma:(

      Usuń
  2. stosuję bazę z essence (w niebieskiej tubeczce)- też jestem zadowolona, taa o której piszesz ile kosztuje??

    Obserwuję i zapraszam czasem do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z hean kosztuje ok.10 zł, Ingrid również, Eft ok. 8-9zł

      Usuń

Dziękuję za komentarz! Odpowiadam na każdy i bardzo sobie cenię kontakt z moimi Czytelnikami. Komentować mogą tylko zalogowane osoby.

Nie jest to jednak miejsce na wklejanie linków, wiem jak trafić na stronę autora komentarza. Wszystkie wiadomości z linkami usuwam i nie odwiedzam takich blogów. Jeżeli chcesz, abym odwiedziła Twoją stronę napisz mi maila lub wiadomość na Instagramie.